Polskie Marki Turystyczne wybrane!

  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
  • Drukuj zawartość bieżącej strony
1 października 2019

Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne" W Reducie Banku Polskiego odbyło się wręczenie tytułów w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne".

W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT oraz Robert Andrzejczyk, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Najlepsi zarządcy marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: „Polska Marka Turystyczna" (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat" (uczestnik, który pretenduje do tytułu „Polskiej Marki Turystycznej").

Tytuł „Polska Marka Turystyczna":
Marka Beskidy
Kraina Lessowych Wąwozów
Lublin
Śląsk Cieszyński
Toruń

Tytuł „Polska Marka Turystyczna – kandydat":
Jura Krakowsko-Częstochowska
Mazury Zachodnie
Puszcza Białowieska
Szlak wokół Tatr
Zamość
Ziemia Świętego Krzyża

Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna", otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

Projekt „Polskie Marki Turystyczne" został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on także wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju.

"Polskie Marki Turystyczne to projekt, który ma popularyzować w Polsce turystykę zrównoważoną i zadbać o rozwój obszarów, które są prawdziwymi perłami na mapie Polski. Mogą one swoim pięknem i atrakcyjnością zainteresować nie tylko naszych rodaków, ale również coraz liczniejszą grupę zagranicznych turystów. POT zapewni głównym laureatom kampanię promocyjną na rynku krajowym i zagranicznym. Wykorzystamy do promocji tych obszarów m.in. targi turystyczne, zaprosimy tam dziennikarzy i blogerów oraz zorganizujemy dla ich zarządców warsztaty marketingowe. Zwycięzcy mogą także liczyć na promocję na narodowym portalu turystycznym i w social mediach POT" – powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Więcej na stronie internetowej:

https://www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie